Struktura i organizacja
Szczegółową strukturę organizacyjną Spółki ustala schemat organizacyjny opracowany w oparciu o rzeczywiste potrzeby i aktualny stan wymogów organizacyjno-prawnych.
Spółka dzieli się na dwa piony kompetencyjne:
- Prezesa Zarządu,
- Wiceprezesa Zarządu ds. Eksploatacji,
- Wiceprezesa Zarządu ds. Pozyskiwania Funduszy i Planowania Inwestycji
Pion Prezesa Zarządu obejmuje następujące sprawy:
- bezpieczeństwa i higieny pracy, obrony cywilnej i zagadnień przeciw pożarowych,
- zagadnienia związane z realizacją Ustawy Prawo zamówień publicznych,
- zarządzania jakością,
- zagadnienia związane z ochroną informacji niejawnych,
- zespołu prawnego,
- Rejonów Eksploatacji Budynków.
- całokształt spraw będących w gestii Głównego Księgowego tj.:
- zagadnienia z zakresu księgowości oraz finansów Spółki,
- operatywne działanie w sprawach księgowych Rejonów Eksploatacji Budynków.
- całokształt spraw będących w gestii Dyrektora ds. Obsługi Spółki tj.:
- sprawy kadrowo - płacowe
- zagadnienia związane z funkcjonowaniem sieci i sprzętu komputerowego
- sprawy administracyjno - organizacyjne,
- zagadnienia gospodarcze,
- zagadnienia związane z realizacją Ustawy Prawo zamówień publicznych w części dotyczącej obsługi formalno – prawnej
- całokształt spraw będących w gestii Dyrektora ds. Technicznych tj.:
- zagadnienia remontów i napraw, przeglądów technicznych i konserwacji budynków wraz z ich wyposażeniem technicznym i instalacjami wewnętrznymi,
- operatywne działanie w sprawach rozliczania mediów oraz kontroli urządzeń pomiarowych związanych z mediami z Rejonami Eksploatacji Budynków
Pion Wiceprezesa ds. Eksploatacji obejmuje następujące sprawy:
- całokształtspraw będących w gestii Dyrektora ds. Eksploatacji i Zieleni
- zagadnienia eksploatacyjne,
- zagadnienia związane z utrzymaniem zieleni gminnej i zadrzewień
- zagadnienia związane z prawidłowym funkcjonowaniem Rejonów Eksploatacji Budynków.
- windykacji należności czynszowych i pozostałych opłat,
Pion Wiceprezesa ds. Funduszy i Planowania Inwestycji obejmuje następujące sprawy:
- zagadnienia związane z pozyskiwaniem funduszy,
- zagadnienia związane z obsługą public relations Spółki
- całokształt spraw będących w gestii Dyrektora ds. Wspólnot tj.:
- zagadnienia współwłasności - realizacja Ustawy o własności lokali,
- zagadnienia techniczne i eksploatacjne związane z obsługą wspólnot mieszkaniowych
- księgowości finansowej i kosztów oraz rozliczeń współwłasności, windykacji należnośći czynszowych i pozostałych opłat od właścicieli