Logo BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.

ZASADY OBSŁUGI OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI

ZASADY OBSŁUGI OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI

  1. Wyznaczenie Punktu Obsługi Dostępnej Architektonicznie
    1. Zarząd wyznacza Rejon Eksploatacji Budynków nr 2 przy ul. Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej jako główny punkt obsługi osób poruszających się na wózkach oraz osób wymagających dostępności architektonicznej.
    2. Budynek przy ul. Osiedlowej 6 spełnia wymogi architektoniczne dotyczące dostępności osób ze szczególnymi potrzebami z uwagi na zamontowany podjazd oraz szerokie ciągi komunikacyjne.
  2. Alternatywne Formy Komunikacji i Dostępu
    1. Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą złożyć wniosek o zapewnienie:
    • Szczególnej formy komunikacji (np. komunikacja pisemna, elektroniczna, telefoniczna itp.).
    • Alternatywnego dostępu do pomieszczeń Spółki (np. wizyty w miejscu dostosowanym do ich potrzeb).
  3. Wniosek może zostać złożony w formie: 
    • Pisemnej (przesłanej na adres siedziby Spółki: ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska).
    • Mailowej (przesłanej na adres: MPGM@MPGM.COM.PL). 
    • Na adres do e-Doręczeń: AE:PL-89076-31602-JUWAI-18
    • Telefonicznej (32 24 20 133; 32 24 20 175)

 

INSTRUKCJA - Obsługa osób ze szczególnymi potrzebami

Raport o stanie zapewnienia dostęności podmitu publicznego

 

 

Deklaracja Dostępności Platforma Zakupowa

Deklaracja Dostępności Platforma Zakupowa