ZASADY OBSŁUGI OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
ZASADY OBSŁUGI OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
- Wyznaczenie Punktu Obsługi Dostępnej Architektonicznie
- Zarząd wyznacza Rejon Eksploatacji Budynków nr 2 przy ul. Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej jako główny punkt obsługi osób poruszających się na wózkach oraz osób wymagających dostępności architektonicznej.
- Budynek przy ul. Osiedlowej 6 spełnia wymogi architektoniczne dotyczące dostępności osób ze szczególnymi potrzebami z uwagi na zamontowany podjazd oraz szerokie ciągi komunikacyjne.
- Alternatywne Formy Komunikacji i Dostępu
- Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą złożyć wniosek o zapewnienie:
- Szczególnej formy komunikacji (np. komunikacja pisemna, elektroniczna, telefoniczna itp.).
- Alternatywnego dostępu do pomieszczeń Spółki (np. wizyty w miejscu dostosowanym do ich potrzeb).
- Wniosek może zostać złożony w formie:
- Pisemnej (przesłanej na adres siedziby Spółki: ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska).
- Mailowej (przesłanej na adres: MPGM@MPGM.COM.PL).
- Na adres do e-Doręczeń: AE:PL-89076-31602-JUWAI-18
- Telefonicznej (32 24 20 133; 32 24 20 175)
INSTRUKCJA - Obsługa osób ze szczególnymi potrzebami
Raport o stanie zapewnienia dostęności podmitu publicznego